...

ARCHIV 2020

ZA HRADY CHRUDIMSKA II. A NA EXKURZI PRÁČOVSKÉ ELEKTRÁRNY

V sobotu 22. února 2020 jsme v hojném počtu 35 nadšenců dali kratší 7,5 km pochod. Díky panu Doležalovi z Malé vodní elektrárny u Práčovské přehrady za velmi zajímavé povídání ! Podél Chrudimky jsme došli na hrad Strádov a přes Libáň okolo pomníku Zd. Fibicha jsme se vraceli starou dubovou alejí na hrázi Pařezného rybníka zpět. Počasí nám přálo :-)

ZA HRADY CHRUDIMSKA I. V sobotu 18. ledna 2020 jsme dali náročný pochod v chumelenici, dešti, mlze a větru. O Rabštejnku a dění okolo něj nám velmi zajímavě povídal jeden z jeho majitelů, pan Vít Novák. Díky vám všem za prima akci!

ARCHIV 2019

Kalendář lekcí a výšlapů v roce 2019

5.leden - Tříkrálový pochod vánoční Prahou

30.březen - Toulovcovy maštale a křížová cesta v Nových Hradech

27.duben - Vrbatův Kostelec - Podlažice - Chrast

18.květen - pochod pro děti :-) Otradov - Předhradí - ferraty :-) podél Krounky

25.květen - Rozkvetlou Prahou - parky a zahrady Malé Strany

22.červen - Hlinsko - Ležáky - Vrbatův Kostelec (třešňový pochod)

12.říjen - České nebe - aneb ještě jednou do Prahy

9. listopad - Podzimní Vysočinou do Pusté Rybné

14. prosinec 2019 Adventní pochod opět s PRIEZNITZWALKING

ARCHIV 2018

so 8.12. 2018 - adventní pochod

so 17.11. 2018 - z Trhové Kamenice k lomům, kostelu sv. Mikuláše a přes Skanzen Vysočina zpět

so 13.10. 2018 - 2. ročník charitativní akce VYCHODÍME TO TĚM, CO CHODIT NEMOHOU - Konopiště u Benešova

so 22.9. 2018 - z Nasavrk údolím Chrudimky

ne 8.10.2017 - Libáň, Peklo

so 23.9.2017 - Strádovské peklo

ne 10.9.2017 - Lesní slavnosti

V sobotu 19. května 2018 jsme na Báře chodili pro ty, co chodit nemohou...

Dopoledne se mohli účastníci pod vedením instruktorů NW seznámit s technikou NW na 5 km dlouhém FIT okruhu. Rodiny s dětmi a vozíčkáři se vydali na Kočičí hrádek, 28 účastníků akce využilo možnosti zdarma navštívit Muzeum Švýcárna a pár odvážlivců absolvovalo 7 km dlouhý SPORT okruh. Celý den měli účastníci možnost ochutnat výborné zdravé pečivo z kruhu zdraví a zakoupit velmi pěkné výrobky z Centra denních aktivit DSS Slatiňany a někteří se pak těšili i z vyhraných hodnotných cen z tomboly.

Martin Zach představil kolekci pohodlného, slušivého a funkčního oblečení pro vozíčkáře a s kolektivem sportovců ze spolku Atletika bez bariér Pardubice předvedli hody kuželkou, oštěpem a vrh koulí. Diváci si pak mohli zkusit svoje schopnosti - ti nejlepší získali odměnu od Města Chrudim a Města Slatiňany. Se svými výkony nezůstaly pozadu ani děti.

Účelem akce nebylo pouze získat finanční prostředky pro Spolek Martina Zacha, jehož cílem je rozvoj a podpora aktivního způsobu života lidí s poraněním míchy. Chtěli jsme účastníkům také přiblížit činnost spolku Atletika bez bariér Pardubice a seznámit je s prostředím areálu u rozhledny Bára. Byla to příležitost nejen k příjemnému prožití sobotního dne, ale hlavně svoji účastí, případně financemi podpořit spolky sdružující postižené lidi. Z reakcí účastníků vyplývá, že se jim akce a její smysl líbil. Strávili jsme společně krásný den a na závěr pak předali výtěžek z akce ve výši 15 700,- Kč Spolku Martina Zacha.

Za spolupráci děkujeme ČMFNW a instruktorům NW z Plzně, Pardubic, Náchoda a Poličky, spolku Atletika bez bariér Pardubice, Městským lesům Chrudim s.r.o., podpoře Města Chrudim a Slatiňany, firmám SANASPORT, FIZAN, TRIOP, HUDY sport Pardubice, ESTHEMED, KOLISTA, Print promotion, Mlsný pecivál, DSS Slatiňany, Kruh zdraví, STAPRO a.s., restaurace MONACO, Rodinná farma Částkov, Ovoce a zelenina na Kateřině - Chrudim, Pekárna Jarča s.r.o. - Slatiňany, Autoškola EVA a VZP, ZPMVČR, ČPZP A OZP. Za propagaci akce pak zvláště děkujeme Českému rozhlasu Pardubice, dále portálu Železné hory. net, Hamzově léčebně , infocentru v Hlinsku a Heřmanově Městci. Poděkování patří i všem našim přátelům, kteří dorazili a pomáhali nám s organizací.

Věříme, že se nám podobnou akci podaří zorganizovat i za rok...... MOC DÍKY VÁM VŠEM!

v Radioporadně ČR Pardubice 14.5.2018

Kdo neslyšel a má teď čas, tak tady:

ZDRAVÝ DEN S NW - sobota 7.4.2018 - jedeme vlakem (z Chrudimi v 9.24 hod., vystupujeme na Krouna zastávka) do Otradova, odkud se vydáme podél Krounky do Předhradí a odtud vlakem ve 14.27 hod zpět. Na trase dlouhé 13 km budeme obdivovat jarní byliny, kapli v Kutříně a bývalý hrad Rychmburk a domluvené je i otevření restaurace v Šilinkově dole. Stačí kliknout na https://mapy.cz/s/2weZ4 a mapa se otevře. Prosíme nahlašte vaši účast a zájem o zapůjčení holí na tel. 739 031 081. Těšíme se!

ZDRAVÝ DEN S NW - sobota 17.3.2018 - Vyrážíme vlakem v 9.24 hod z Chrudimi do Proseče, kde jsme dle jízdního řádu v 10:27. Čeká nás trasa dlouhá necelých 10km. Projdeme Toulovcovy maštale a jedním z cílů naší výpravy bude také rokoková křížová cesta v Nových Hradech. Abychom společně navnímali atmosféru místa a využili i příhodnou předvelikonoční dobu, chtěli bychom Vás pozvat k objevování pašijového příběhu na jednotlivých zastaveních této unikátní kamenné galerie. Pro návrat bychom pak měli stihnout autobus ve 14:08 z nám. v Nových Hradech.Trasa ke stažení zde: https://mapy.cz/s/2qGIc

Kouzelná hůl nordic walking.

v Radioporadně ČR Pardubice 6.2.2018

Kdo neslyšel a má teď čas, tak tady:

• ZDRAVÝ DEN S NW - sobota 10.2.2018 - Tentokrát jedeme vlakem (v 9.24 hod z Chrudimi) do Vrbatova Kostelce. Čeká nás 10 km údolím Žejbra, okolo kostela sv. Jana Křtitele do Podlažic, kde nás čeká otevření kostela sv. Markéty a krátký koncert na varhany. Dále jdeme do Chrasti na vlak (návrat ve 13.34.nebo 14.55 hod), můžeme se stavit i na něco dobrého :-) Stačí kliknout na https://mapy.cz/s/2kjZI a mapa se otevře. Podrobnější organizace proběhne telefonicky (tel. 739 031 081).

PF 2018 PŘEJEME VŠEM PŘÁTELŮM A PŘÍZNIVCŮM NORDIC WALKING DO NOVÉHO ROKU HODNĚ ZDRAVÍ, ŠTĚSTÍ, LÁSKY A NACHOZENÝCH KILOMETRŮ ! POJĎTE S NÁMI CHODIT I LETOS ! Olda a Pavla

Adventní pochod 9.12.2017 - 18 km z Nové vsi na Krásné, Horní Bradlo, pralesem na Polom (prohlídka kostela sv. Kunhuty), přes rozhlednu na Zubří do Trhové Kamenice - Stačí kliknout na https://mapy.cz/s/26rxX a mapa se otevře. Dopravu domluvíme podle počtu přihlášených. Je možné jít jen 9 km, když se k nám připojíte v Horním Bradle.

Vychodíme to těm, co chodit nemohou?

Takový byl podtitul charitativní akce pořádané Českomoravskou federací Nordic Walking (ČMF NW), která se uskutečnila v sobotu 14.října 2017 v areálu zámeckého parku Konopiště. Účelem akce bylo získat finanční prostředky pro Spolek Martina Zacha. Cílem tohoto sdružení je rozvoj a podpora aktivního způsobu života lidí s handicapem, především paraplegiků a kvadruplegiků. Martin Zach představil kolekci pohodlného, slušivého a funkčního oblečení pro vozíčkáře, které vyrábí
firma FZ WEAR. Pokud vás tato problematika zajímá, podívejte se na www.fzwear. Díky hezkému počasí a nenáročným trasám v délce 2 a 7 km akci podpořilo 120 účastníků z celé ČR. Za Nordic walking Chrudim jsme se akce zúčastnili zároveň jako pozorovatelé, protože příští rok plánujeme uskutečnění 2. ročníku také v areálu Rekreačních lesů Podhůra. Přidáte se?